Sommarlov för Bell

Idag startade Bell sitt sommarlov, och vilken rivstart. Farfar och farmor kom och var med henne för vår semester har inte börjat än.

De har sysselsatt sig mest hela dagen med två av Bells favoritsysselsättningar just nu. Sparkat fotboll och plockat smultron. Jag har förstått att dagen även innehöll filmmys och middagsvila.

När jag kom hem så åkte vi till doktorn för en uppdatering av hennes mage. Läkaren sa att vi ska öka dosen av Mivocol Junior och så skickade han in en remiss till Astrid Lindgren för röntgen. Han vill titta lite närmare på tarmarna. Jag önskar så att allt ska lägga sig någon gång.

När vi kom hem gick vi över en sväng till grannarna som var hundvakt till fina, busiga Tellus. Bellis älskar hundar och fick hålla i kopplet och gå på promenad.

De var på altanen och Tellus luktade runt där medans Bell höll i kopplet och ropade glatt "TEEELLUS" "Koooom!" "Loss!"

När jag gick ut i köket såg jag en underbar bukett som hon plockat med farmor och farfar. Jag älskar sommarblommor!

Jag blir så lycklig när Bell mår bra och av sommar! :)

xx

1 Anna-Lena:

skriven

Fina Bell! Jag ser och hör henne :). Hoppas ni får en riktigt skön sommar!! Vi ses till hösten! Krama Bell från mig.
Hälsningar
Anna-Leeena ;)

Svar: Vi tackar för en fantastisk termin full av upplevelser, erfarenheter och bus.Vi önskar dig en härlig sommar. Bell hälsar kram tillbaka till Anna-Leeeena! =)
Veronica

2 Jeane Quidote:

skriven

Grattis till sommarlov Bell!
Men, vad är det med hennes lilla mage? Inget allvarligt hoppas jag.
Sommar är det bästa och sol gör'en lycklig!
Stor kram!

Svar: Hon har haft problem med magen sedan hon spädbarn. Hon bajsade var 14 dag och hon har ätit Movicol Junior sedan hon var 4 månader. Vi ska nu få till för röntgen och sedan får vi se.
Kram till er!
Veronica

3 Jeane Quidote:

skriven

Nämen stackars liten! Hoppas de hittar problemet, ont i magen är inte roligt! Kram till Bell

Svar: xx
Veronica

Kommentera här: