Bus i hela ungen

Jag har varit sjuk i över en vecka. Megahuvudvärk och en vattenkran till näsa. Jag har sovit i gästrummet i ett försök att inte smitta resten av familjen. Bell har klarat sig och idag mår jag äntligen bättre men är svag. Tänkte gå till jobbet imorgon men självklart fick hon feber idag. 

Dagen har därför gått i mysets tecken. Film, glass och iPad. Hon hade också lyckan att få paketet som hon väntat på. En Elsaklänning!

Efter en alvedon blev hon plötsligt pigg och drog på sig hela utstyrseln och fick värsta buset i blicken. 

"Jag är drottning Elsa och du måste göra som jag säger Hans så du inte blir till is!"

Hans? Jag är din mamma. 

"Nej du är Hans. Och jag är Elsa, heeeela dagen. HAHAHAHA!!" (Värsta elaka skrattet)

10 minuter senare:
"Kan jag få ett glas vatten och min iPad? Jag vill lägga mig i soffan ett tag. Tror jag har växtvärk i benen för de gör ont."

Det är nog febern älskling. 

"Nä det är i benen det känns, inte huvudet."

Snuttan. 
xx



Kommentera här: