En cool frisyr

Bell har pratat och önskat att få klippa sig som en tjej hon sett på Youtube. 

Rakat på ena sidan men ränder i. Och på andra sidan ska det vara en lång lugg som hänger ner över ena ögat. En kort page liksom. 

Njaaaaa... sa jag och pappa John. 
"Men jag bestämmer väl själv över mitt hår?!"
Njaaaaa... sa jag och pappa John. 

Vi väntar till efter semestern, föreslog jag. Det är lättare när det är varmt att kunna sätta upp det i tofs. (Läs; då har du kanske glömt bort det.)

Imorse lät det så här:
"Mamma, idag är det första dagen på vår semester! Lova kommer hit och leker och då vill jag att du gör en cool frisyr på mig."

What?! Vad är en cool frisyr?!
Med tanke på att hon tycker en rakad kort frisyr är coolt så gjorde jag mitt bästa. 

När det var klart tittade hon sig i spegeln och utbrast: Jag vill inte ha kort rakat på ena sidan längre! Jag vill ha långt hår så jag kan ha så här! 

Puh.... :)

xx

Kommentera här: