Farsdag

Bell älskar att pyssla, fixa och trixa. Jag berättade för henne imorse att idag är det farsdag och frågade om hon kunde rita något till pappa. Det ville hon absolut. 

Hon fick papper och pennor och satte genast igång. Länge och väl funderade hon på vilka färger hon skulle välja. Hon frågade även pappa vilka färger han tycker om. 

Nu är jag klar mamma, sa hon och kom springande med sitt papper. Ivrigt viftade hon med teckningen framför mitt ansikte. Pappa kommer älska det! ropade hon. Det tror jag med, svarade jag medan jag tittade på pappret. 

De vanligaste motiven när Bell ritar är "en regnbåge" - massa vackra färger i en rad, "en ballong"- en cirkel med ett streck utifrån eller "en hund" - några kluttar i olika färger nära varandra. Men denna gång var det... En huvudfoting. En alldeles perfekt liten underbar huvudfoting. Första ever!

Jag blev så överraskad och stolt så jag började nästan gråta. 
"Den kommer pappa älska älskling."
xx


1 Jeane Quidote:

skriven

Ååååå, så fin! Klart han måste älska den!

Svar: Det gjorde han. Ska få pryda skrivbordet på hans jobb =)
Veronica

2 plockigt:

skriven

Hej! Vi står i äggdonationskö och jag undrar om jag får maila några frågor till dig? [email protected] /mvh plockigt :-)

3 plockigt:

skriven

Hej! Vi står i äggdonationskö och jag undrar om jag får maila några frågor till dig? /mvh plockigt :-)

Svar: Hej
Vad roligt att ni kommit så långt :)
Maila frågorna till mig så ska jag svara i den mån jag kan.

// Veronica

[email protected]
Veronica

Kommentera här: