Testar ord


Det fortsätts testat ord här hemma, och på dagis är jag rädd. 

Kiss, bajs, snippa, snopp, prutt etc.

Det är mycket "Du är..." Vi försöker nonchalera det oftast då motsatsen bara skapar mer glädje och mer ord. 

Men ibland när det på gått en hel dag så måste vi tillslut försöka sätta stopp. 

Igår sa hon "Mamma du är en gammal pruttgris!"

Men nu blir jag ju ledsen. Kan du inte säga något snällt till mig?

"Okeeeey. Du är min bästa... guld...  ... snippa! 
1 Jeane Quidote:

skriven

Längesedan jag kommenterade... men... underbart att läsa om din lilla tjej. Som visst inte är så liten längre. Och prata duktigt kan hon också :D Förlåt men jag måste faktiskt skratta. Tur det går över <3 Kram

Svar: Jag skrattade också! :)
Det går ju inte att hålla sig.
Kram fina du.
Veronica

Kommentera här: