Små lappar

Tänker på dig mamma, alla dagar men det blir extra många tankar runt dagarna då du lämnade oss. 

Känner känslan av livet, allt vi hade tillsammans. Både glädje och sorg. 

Den tid som är starkast i mitt minne med dig är tonåren. Då bodde jag fortfarande hemma, vi delade vardagen. Jag var tillräckligt gammal att minnas detaljer om dagar och saker vi gjorde och sa. 

Jag hoppas och önskar riktigt hårt att du på något sätt kan se eller ta del av Isabels liv, ditt barnbarn därifrån du är. 

Jag minns när jag var liten att du ofta lämnade lappar åt mig. Små ord av kärlek som betydde så mycket. 

Nu har Isabel tagit över din handling. Jag får små lappar och känslan lyfter mig högt och fyller mig med kärlek. 

Jag älskar dig mamma och du finns alltid i mina tankar. 
xx 


Kommentera här: