Äntligen har pappa också sommarlov!

Bell och jag har haft sommarlov ett tag nu. Hon har inte tyckt att det har varit så roligt att pappa inte är med oss. 

Hon sa härom kvällen "mamma jag är med dig nu för pappa vill ändå inte vara med mig." Då gör det ont i hjärtat. 

Jag satte mig ner på huk och sa att pappa alltid vill vara med dig, han älskar dig. Jag vet, svarade hon då glatt. Ja det var ju skönt i alla fal,l tänkte jag. 

Vi har nu åkt iväg på semester och hon är så nöjd att hon har oss båda två nära. 

Ikväll när finalen i fotbolls VM började satt pappa John i en fåtölj framför tvn hos våra vänner. Jag hade gjort iordning Bell för natten och hon kröp upp i sängen. Plötsligt säger hon att hon ska hämta en sak. Jag sitter kvar på sängkanten och väntar men ingen unge kommer tillbaka. Jag går då ut till de andra, och vad finner jag? Jo, hon ligger i Johns knä och myser. 

Du får nog hämta täcke och kudde säger John. Hmmm... Så här gör hon för att hon ska slippa att gå och lägga sig viskar jag till John. I know, svarar han. 

Men när jag sedan ser hur hon kryper och i hans famn bland täcken och kuddar så inser jag att hon inte alls försöker smita undan att sova. Hon vill bara vara nära sin pappa när hon sover. 

Kärlek <3
xx

När Bell somnade i Johns famn och han sedan satt kvar tänkte jag "Wow första gången på 8år som John kollar på fotboll!"

När jag tog mig en närmare titt upptäcker jag att det gjorde han inte alls... ;) zzzzZZZZZ...





Kommentera här: