Allhelgona 2015

- Mamma, kan mormor & morfar se mig?

- Det vet jag inte älskling men jag hoppas och tror det. 

- Då kan de se att jag kunde tända ljusen och att jag kan hoppa på ett ben?

- Det tror jag absolut ❤️



1 Tilda:

skriven

Ååå vad fint!

Svar: Hon verkligen funderade på vad hon tycker att hon är bra på. De sakerna ville hon att de ser :)
Lilla hjärtat.
Veronica

2 Där Rosor Aldrig Dör:

skriven

Hej Veronica!
Jag är så glad att jag hittat hit till Din fina blogg =)
Min man och jag går precis igenom vårt andra ÄD försök, som vi också gör/gjort vid Ackis. Hade insättning för precis en vecka sedan, så är i värsta orosfasen å kämpar nu =S
Hoppas naturligtvis på att få ett lika fint resultat som ni fick! Denna väntan är olidligt jobbig som Du säkert förstår.

Trevlig Helg!

Kram fr B

Svar: Hej.
Har missat ditt meddelande.
Åh vad mysigt och spännande!
Hur går det?
Kram V
Veronica

3 Där Rosor Aldrig Dör:

skriven

Hejhej!
Det hela slutade med ett tidigt missfall i v.6 =(
Men vi ger inte upp, fortsätter kämpa!

Kram B

Svar: Jag håller mina tummar för nästa försök. Tankar, hopp och kärlek till er.
Kram V
Veronica

Kommentera här: