Många tankar nu...

Jag är lycklig och förväntansfull, kan inte fatta att på tisdag är det dags. Bara två dagar kvar. Men samtidigt försöker jag verkligen tänka realistiskt. Det var flera ägg förra gången som inte klarade upptiningen och denna gång har vi bara ett. Men å andra sidan så berättade läkaren att de andra äggen var delade fyra gånger och detta var delat sex gånger. Det innebär att de hade lite större chans att se på kvaliteten på ägget innan de frös ner det. Han tittade på värdena som fanns dokumenterat och allt såg bra ut.

Det är ju inte heller säkert att ägget fastnar/stannar kvar eller att kroppen vill behålla det. Men jag tror att eftersom jag denna gång genomgått en graviditet redan så förstår kroppen på ett annat sätt vad det hela handlar om och är med på noterna. Right? =)

John och jag hade pratade om det innan att det kommer kännas oerhört jobbigt att vara så laddade, åka dit och då få ett negativt besked om upptiningen. Men när jag bokade tiden med BM så sa hon att de ringer mig på förmiddagen om så är fallet.

Snälla ni, ring inte mig på tisdag. Mitt hjärta kommer stanna om telefonen ringer.

Kram på er
xx

1 Therese:

skriven

Håller alla tummar får er!

Stort lycka till.



2 Lizzan:

skriven

Håller tummar, tår och armbågar för er!!!!

Kram Lizzan

Svar: NU kunde jag svara på detta med en ny funktion. Tack gumman. Stor sorg att det inte blev ett syskon men Bell är ju i sig en skatt <3
Veronica

Kommentera här: