Isabel 1år!

Mitt barn, min bebis, min flicka, min stora flicka! Grattis Isabel! ♥

Bara jag tänker på att hon nu fyller 1 år så börjar jag gråta. Det är svårt att beskriva varför. Lycka är för simpel förklaring.

Jag är så oerhört tacksam, förstår vilket mirakel det är att hon faktiskt är här hos oss. Det är så mycket känslor som bubblar i mig idag. Och när jag tittar på henne så gör det fysiskt ont i hjärtat för jag älskar henne så mycket.

Trots att det har gått ett år sedan hon föddes så har jag har ibland svårt att förstå att hon är här. Att jag, Veronica, har ett barn. Det är stort. Jag är redan ett fan av henne. Hon är så oerhört rolig, smart, söt, klurig och envis. Alla dessa egenskaper ger hon smak på varje dag och jag skrattar ofta högt och ibland, måste jag erkänna, svär jag inombords. (Hur envis, och veta vad man vill, kan man egentligen vara när man bara är ett år?!?)

Pappa John hade ledigt från jobbet denna stora dag så vi mös och förberedde oss för en kväll i firandets tecken.
Vi började med att åka och hälsa på Isabels morfar. Vi firade, fikade och mös i solen ♥ 

Tre generationer ♥




Gudmor Karin fyller år samma dag. Och just i år är det extra stort då Bell fyller 1 och Karin 40!

Vi träffades på Oysterbar i Stockholm. Vi hade en liten förfest i lounchen, innan middagen, där vi drack Rosé och Karin och Bell öppnade lite paket. Kvällen var precis vad man kan önska sig, supergod hummer (välling för Bell), gott vin (välling för Bell), fina presenter och allt detta i goda vänner lag.

Grattis Karin ♥ och Isabel ♥ !

xx


Farmor & farfar hade med sig sina presenter idag =)




Bell fick flera fina saker. En spargris som farmor haft när hon var liten,
som farmor & farfar nu fyllt med kronor. En dörrskylt till en prinsessa
och ett guldarmband som farmor själv fått för länge sedan. 
Armbandet har berlocker som farmor fått, bland annat av sin pappa, Johns morfar.
En berlock var en underbar liten nyckel som han gjort själv.
Vilken fantastisk present!



Av pappa och mamma fick hon bland annat två ritplattor. Spännande tyckte Bell!



Hon fick också ett litet silver armband av oss med texten LOVE.
Du är vår kärlek Isabel ♥




Av Gudmor Karin fick hon en pek bok för lite finare barn  ;)



Skaldjurssidan tyckte Isabel om. Passade ju bra här på Oysterbar  =)



Det var fler än Bell som tyckte det var spännande med ritplatta  ;)



De två födelsedagsbarnen ♥



Gudfar Stefan sippade nöjt på en öl denna födelsedagskväll.



Victoria gjorde sitt bästa för att underhålla Bell  =)


Pappas flicka. Skönt i pappas trygga famn ♥



Lite mammas flicka också  =)



Efter lite välling och en promenad på stan så sov det lilla
födelsedagsbarnet nöjt i vagnen hela kvällen.




Henric överraskade Karin med att få provsmaka ostron.



Hon var inte sen att ta sig an uppgiften och bli av med sin oyster virgin =)



Två tummar upp! Härligt!  =)



Tack för en härlig kväll allihopa. ♥







xxx

1 Cissa:

skriven

Vilket härligt kalas! Så synd att vi bor så långt ifrån varandra! Krama gullungen från oss!

2 Veronica:

skriven

Håller med, synd att ni bor så långt bort!

Vi hade så mysigt på självaste födelsedagsdagen Cissa. Snart kommer bilder på kalasdagen =)



Kram

3 Cindy:

skriven

Stort GRATTIS till er fina lilla prinsessa!

4 Jeane:

skriven

Å så fint! Blir alldeles gråtmild! Fina bilder som alltid.

Grattis igen till er lilla tjej!

Kram!

Kommentera här: