Allting har ett pris

Lyssnade på Rix igår där de pratade om att Titti fått en tröja av Foppa med hans autograf. Erik frågade om hon skulle sälja de men icke det skulle hon inte. Men kom igen då, om du får ett bra pris? Nope, sa Titta Då sa Erik att allt har ett pris.

Jag har aldrig reagerat eller tänkt något vidare på denna kommentar tidiagre men nu så sa jag till mig själv "Om du fick 1 miljon skulle du sälja Bell?" Nä, självklart skulle jag inte det. Försökte sedan utmana mig själv:

5 miljoner?         Nope!
40?                    Nej! 
125 miljoner       No no!
(Som han som vann på Lotto)

Okey... 1 biljard?!
Hmmm... Låt mig tänka.   Nix pix!

Så kontentan av denna lilla lek är att allt inte är till salu.
Att allting inte har ett pris = Bell är inte till salu!  =)




1 Anonym:

skriven

Människor nej! Prylar.. Garanterat allt har ett pris!

2 Veronica:

skriven

Säkert! Men det är väl för att jag inte haft barn som jag inte tidigare har funderat kring det hela =)

Kommentera här: