Solsidan

De senaste två veckorna har jag känt mig lite som Anna i Solsidan. Jag har sett flera barn i min omgivning som är i Isabels ålder och yngre som kan sitta. Men Bell visar inga som helst tendenser till att kunna/vilja sitta.

När någon frågar om han nu kan sitta har jag svarat den klassiska kommentaren från Anna i Solsidan:
-Det är bara en tidsfråga nu.

Men igår när vi firade påsk hos syrran med hela familjen samlad så satte syrran ett påskägg framför henne som hon fått av dem. Och VIPS så gick det bra att sitta! Lilla bebben! ♥♥

Happy days! xx

1 /A:

skriven

Nu har jag läst nästan hela bloggen. Om några timmar ska jag till RMC (i annan stad än din) för att få ut medicinerna och instruktioner om hur jag ska göra. Nedtrappning startas snart och om ett par veckor är det dags för ÄP till någon, för mig, okänd kvinna.



Känns det helt galet om jag säger att jag längtar att få lov att hjälpa till att göra någon kvinna gravid. Att få lov att (försöka) ge dem chansen till sitt eget barn?!



Blir så glad att följa er och er otroliga resa. Håll lite tummar att det blir ägg och att de kommer till god nytta för den som behöver dem! Kram i natten /A

2 Veronica:

skriven

Hej A



Åhhh vad underbart! Vilken fantastisk sak du gör. Tänk att det finns människor som du. Jag ryser =)

Hur går det för dig?



Kramis

Kommentera här: