Precis som Fantomen

Titta vad vi kan!

Just nu känner jag mig lite som Fantomen. (Jag ska inte sjunga "Fantomen utan kläder"!) Hemma kan jag vara mig själv. Strutta omkring i mina gamla paltor, inte behöva gömma magen, som fortfarande ser ut att innehålla en bebis, jag kan gå lite ryckigt som en gammal pensionär pga mitt onda snitt utan all folk tittar konstigt. Helt enkelt vara sig själv precis som Fantomen är sig själv i sin grotta.

Men se idag klädde jag på mig andra kläder, sträckte på ryggen och gick ut i världen som Mr Walker. Jag tog inte Hero och Devil med mig, nej bättre upp, Cookie och Babybjörn.

Vilken hit! Vi promenerade på gatan som vilken mamma och bäbbe som helst. Allt tack vare en bärsele.

Visst, vi gick inte så långt men min lilla älskling, som gallskrek när vi provade bärselen hemma igår, somnade alldeles nöjd i den omringad av träd i höstens alla färger och med en värmande sol i nacken.

Det kallar jag höstmys! ♥
xxx


Först en promenad i bärselen.



Sedan en tupplur ute i det härliga vädret.



Mammas söta gryn sov så gott så gott ♥
1 anna v:

skriven

ljuvlig! hade oxå en sådan babykorg som "dag-bädd":-) Lycka till med allt!

2 Anonym:

skriven

Ni har det så myysigt! Gläds med er.Härligt att läsa och att få följa er. Stor kram Johanna

3 Monica Westerling:

skriven

Oh så söt man kan vara.Ser så varmt o gosigt ut.Ha det bra nu o passa på o njut.Snart blir de stora o flyger ur botoch då ser man dom inte lika ofta.Jag vet. Kram på er alla

4 Malin:

skriven

Skruttan! Hur mysig ser inte den där sovstunden ut?!

Kommentera här: