John provar bärsele.

Idag höll jag på att skratta på mig, på riktigt! Jag skrattade så tårarna rann och jag kunde inte sluta skratta.

Vi har fått barnkläder, leksaker och några babysaker av Petra. Idag hittade John en bärsele i Cookies rum och började ta på sig alla konstiga band och spännen. Det behövs en heldagskurs för att klara av det!

Solen har varit framme hela dagen idag så ytterdörrar och verandadörrar står på vid gavel här hemma. Vi pratade om hur praktiskt det är med en bärsele och hur barnet tycker om att vara nära, vara med. Jg hjälpte honom att spänna alla de olika banden. Det hela såg lite konstigt ut så John säger -

"Hmm... Hur ska bäbisen sitta?"
"Så här" säger jag och sätter i en brun, mjuk, ullig kanin med stora öron i bärselen. I samma stund så hör vi steg i hallen och ett - "HALLÅ, är det någon hemma!?"

Den paniken som lös i hans ögon när han började slita i alla band och få ur kaninen, innan den objudna gästen kom in, var oslagbar! Shit vad roligt!

Johns kommentar efter gästen gått var -
"Det hade väl inte gjort något om han såg att jag provade bärselen, men med en jävla brun mjuk kanin i!" LOL!

Här är djävulskaninen!  ;)
1 Teres:

skriven

hahahaha, typisk grej som david oxå hade kunnat göra =)

2 VeronicaVeronica:

skriven

Det var hysteriskt roligt!

Jag har erbjudit honom att vi kan prova med vår kissebebis Bertzil också. Han tackade vänligt men bestämt nej ;)

Kommentera här: