Vilken Alla Hjärtansdagspresent!

John och jag bokade en Alla hjärtansdagskryssning med skaldjursfat, smörgåsbord och mys. Lördagen kom och det visade sig att min babe inte alls var på Alla hjärtansdags humör, han var dunderförkyld och hade feber. Näe!

Jag bäddade ner honom och ringde in en stand-in. Karin planerade om sin helg och kom med. Vi åt otroligt gott, hade tjejsnack och var tillbaka i hytten vid 23, där vi åt och pratade vidare. Kryssen blev mysig ändå fast jag saknade stackars John.

Väl hemma igen gick jag in i köket för att lägga fram mina små Alla hjärtansdagspresenter och ett hemmagjort kärlekskort till min babe. Där på bordet stod det redan presenter. Blommor och ett stort kort som talade om att vi var inbokade på "Tittut" för ett 3D ultraljud. Tjoho!! Jag blev så superglad. Vilken fin present!

(För er som inte vet vad Tittut är så kan jag berätta. Det är en mottagning i Stockholm där de utför 3D ultraljud och spelar in allt så när man går hem får man foton, både i färg och svart vitt, och en CD-skiva med sig.

Sooooo cooool!  =)

Puss & tack min babe!

Kommentera här: