Illamåendet tas över av nya krämpor =)

Jag är inte speciellt stor alls, varken jag eller magen. Har bara gått upp 4 kg men i två veckor har jag haft ont i ryggen. Känns lite fånigt då det inte är så mycket att bära på än så länge. Men idag fick jag lära mig att ryggsmärtorna beror på att bäckenbenet håller på att luckra upp sig, en förberedelse för att kunna föda ett barn, och därmed kan man få ont i korsryggen och ner mot skinkorna.

Nu förstår jag varför jag inte kan sitta längre än 10 minuter, sedan måste jag upp och stå, röra på mig. Det är så skönt att det finns en förklaraing till allt som händer med kroppen i dessa tider.

Vi fick ett brev från Akademiska med tider för nästa ultraljud som jag tyckte var lite rolig:
"Välkommen 3 maj kl:11.00. Barn får inte närvara vid undersökningen."
Hmmm... Hur ska vi få till det?   ;) Hihih...

Min Guddotter Jennifer, 10 år, har sovit hos oss i helgen så jag passade på att låta henne leka lite med kameran i min fotostudio. Det blir aldrig av att John och jag fotar magen så Jennifer och jag tog tillfället i akt.

Här kommer några av bilderna på "Rackarungen"!  =)

Kram











Kommentera här: