Som Professor Baltazar

igen! Jag går runt runt runt och funderar. Klockan är bara 07.30 och redan har fjärilarna imagen satt fart rejält. Väntar på det avgörande samtalet från Reproduktionscentrum. Har befruktningen gått bra? Får vi en tid för insättning imorgon?

John och jag hade Ashley här igår så Petra fick vila. Hon var trött och medtagen men "jag trodde det skulle vara värre" sa hon. Det blev tisdagsmys, först gick vi till skogen och hittade trattisar till mamma, sedan film, middag och till sist godnattsaga innan det var dags att sluta ögonen. Väldigt mysigt.

Petra har ont i magen i dag efter ingreppet. Det är helt naturligt sa de. Hon har ont både för att de har gått in med en lång nål, Petra visade med händerna igår och den är ju helt galet vad stor, "Men de stoppade inte in hela", la hon till när hon såg mina ögon, och för att de äggblåsor de tömt på ägg nu fylls med blod. Det ömmar ordentligt kan jag tänka mig. Hoppas mensen sätter igång snart så hon får ordning på kroppen igen. Vill ju att hon ska må bra nu.


Time to get to work!

Återkommer när de ringt med besked....





1 Anna:

skriven

Helt otroligt! Jag hoppas såååå mkt!

2 Petra:

skriven

Känner mig bättre nu. Väntar med spänning på att de ringer dig med besked.



puss

Kommentera här: