11 januari

bär det av till Ackis och Reproduktionscentrum för att göra ett ultraljud. Då får vi veta om det är en eller två bäbisar. Det är väldigt väldigt långt till 11 januari, nästa år för att vara mer exakt! =)

Men jag känner nu efter det positiva testresultatet att det spelar mindre roll om det är en eller två. Jag vill fortfarande otroligt mycket att det är två men vill bara att den/de som gjorde att det lös ett starkt och klart plus på stickan ska må bra och stanna där inne.

Nu ska det vilas mycket på Petersborg, sömn och bra mat är viktigt säger alla. Så det blir soffan för mig och uppassning av John hela Jul och Nyårshelgen. ;)


Kram från världens lyckligaste människor
1 Johanna:

skriven

Oh, happy day!!! Vad glad jag blir för er skull. Grät en skvätt igen. :-) Jag fortsätter hålla mina tummar! Ha en härligt skön jul och nyår nu. Se till att bli riktigt mycket uppassad. Kram på er!

2 Anna:

skriven

Å jag bara gråter... Är så glad så glad och håller även mina tår just nu för er alla tre eller fyra stycken!

3 Anonym:

skriven

Mina varmast lyckönskningar till er i vinterkylan! Jag känner så för er och håller alla mina tummar, och hela familjens (då är vi snabbt uppe i tio). Må gott och se till att njuta av stunden!

En riktigt god jul och gott nytt år till er!

Kram Johanna

4 Petra:

skriven

Hurra! Vi ar sa glada for er skull! John far nog passa upp aven efter jul och nyar. lol

Nu har vi verkligen nagot att se fram emot nasta ar.

Ha en fantastisk jul och njut sa mycket det nagonsin gar.



Massor av kramar

5 Ashley:

skriven

Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiha! Antligen ska du fa en bebis eller tva och nu far jag se hur de ser ut for jag har alltid undrat hur dina bebisar skulle se ut. Och jag ar sa glad. Jatte jatte jatte jatteglad for din skull.



Kram

6 Johanna Erlandsson:

skriven

Åh gumman vad glad jag blir. Blir alldeles gråtmild! Vi fortsätter hålla allt vi har för att allt ska gå bra. Tänker på er, puss Johanna

7 Anonym:

skriven

Åhhh va kul!! Hoppas hoppas att allt går bra nu! Håller alla tummar vi kan å tänker på er massor! Ha en toppen skön julhelg å ta det lugnt, pendla mellan soffan å sängen :) kramar i massor!!

8 Sara Ek:

skriven

GRATTIS!!!! Vilken glädje! Ha ett underbart nyår och ett kommande år fyllt med bebismys♥

Kommentera här: